پایپ گستر پایپ گستر .

پایپ گستر

خطرات مربوط با سیستم سپتیک تانک و اقدامات احتیاطی ایمنی قابل اجرا

سیستم سپتیک تانک و خطرات ناشی از مراقبت نکردن از آن

خطرات سیستم های سپتیک تانک از بیماری ها تا صدمات تصادفی و آسیب ها از مسائل خفیف تا موارد بالقوه کشنده متغیر است. در اینجا برخی از خطرات خاصی که ممکن است در اطراف سپتیک تانک تجربه کنید، آورده شده است.

·        عبور وسایل نقیله سنگین

سیستم های سپتیک تانک قدیمی یا آسیب دیده ممکن است فرو بریزند و یا به عبارتی کلا از کار بیفتند. با گذشت زمان، دیواره یا پوشش مخزن سپتیک تانک خراب می شود و قادر به تحمل فشار خارجی روی مخزن سپتیک تانک نیست. اگر دائماً ماشین آلات سنگین در اطراف محل سیستم سپتیک تانک عبور کند، پوشش یا دیوار های سپتیک تانک نیز ممکن است ضعیف شوند.

·        آسیب های فیزیکی

اگر در سپتیک تانک سقوط کنید و بیفتید، ممکن است اندام خود را بشکنید، دچار پارگی پوست شوید و خود را در معرض میکروب های خطرناک قرار دهید. خارج شدن از مخزن سپتیک تانک بدون کمک نیز بسیار دشوار است.

·        گاز های شیمیایی

سیستم های سپتیک تانک چندین گاز را به عنوان محصولات جانبی فرآیند تصفیه تولید می کنند. برخی از این گاز ها مانند متان به شدت انفجاری هستند. اگر شعله باز را در معرض گاز های مخزن سپتیک تانک قرار دهید، به راحتی می توانید دچار سوختگی شوید یا حتی خانه خود را در معرض آتش سوزی قرار دهید.

·        خفگی

خفگی چیزی است که اگر بدن تان اکسیژن کافی دریافت نکند، احساس می کنید. اگر به زودی کمک دریافت نکنید، این وضعیت می تواند منجر به بیهوشی یا حتی مرگ شود. از آن جایی که فرآیند های تصفیه سپتیک تانک گاز های زیادی تولید می کنند، ناحیه اطراف یا داخل مخزن سپتیک تانک دارای اکسیژن محدودی است.

اگر زمان زیادی را در اطراف سیستم سپتیک تانک بگذرانید، ممکن است به جای اکسیژن در چنین گاز های خطرناکی تنفس کنید. بدون اکسیژن کافی، ممکن است بیهوش شوید و حتی در سپتیک تانک بیفتید که ممکن است صدمات بیشتری را متحمل شوید.

·        عفونت

یک سپتیک تانک معمولی مملو از میکروارگانیسم های خطرناک است. اگر میکروارگانیسم های عفونی از طریق دهان یا پوست باز مانند زخم وارد بدن شما شوند، ممکن است شما را بیمار کنند. به عنوان مثال، میکروب ها ممکن است از طریق بریدگی روی دست ها یا پا ها وارد جریان خون شما شوند.

·        شوک الکتریکی

در نهایت، اگر هر گونه تعمیر و نگهداری خود را انجام دهید، جایی که باید اطراف مخزن سپتیک تانک را حفاری کنید، خطر برق گرفتگی یا شوک الکتریکی را نیز دارید. اگر بدون تأیید محل خطوط برق حفاری کنید، ممکن است به برخی از خطوط برق برخورد کرده و دچار برق گرفتگی یا شوک الکتریکی شوید.

·        ملاحضات امنیتی

سپتیک تانک یک سیستم خطرناک برای کار کردن است. اقدامات احتیاطی زیر را در هر زمان برای جلوگیری از آسیب مخزن سپتیک تانک انجام دهید.

مکان سپتیک تانک را شناسایی کنید.

بدانید که مخزن سپتیک تانک شما کجاست تا خطر آسیب تصادفی را کاهش دهید. می ‌توانید از مالک قبلی ملک بپرسید، به دنبال نشانه ‌هایی باشید که ممکن است مالکان قبلی به جا گذاشته باشند، یا از خدمات یک تکنسین سیستم سپتیک تانک برای کمک به شما در یافتن سپتیک تانک استفاده کنید. پس از شناسایی مکان سپتیک تانک، آن را علامت گذاری کنید و از فعالیت های غیر ضروری در اطراف محل سپتیک تانک خود داری کنید.

از شعله های باز اجتناب کنید.

از شعله های باز همانند فندک در اطراف سپتیک تانک استفاده نکنید. اگر مجبور به بازرسی سپتیک تانک خود هستید از چراغ قوه استفاده کنید.

از خدمات انفرادی جدا اجتناب کنید.

در حالت ایده آل، نگهداری و خدمات سپتیک تانک را به تکنسین های حرفه ای بسپارید. حرفه ای ها ابزار ها، تجهیزات ایمنی، مهارت ها و تجربه فراوانی برای جلوگیری از صدمات را دارند.

اگر باید در اطراف سپتیک تانک کار کنید، این کار را به تنهایی انجام ندهید. دستیار داشته باشید که بتواند به شما کمک کند یا در صورت بروز مشکل با خدمات اضطراری تماس بگیرید.

امیدوارم هیچ آسیبی در رابطه با فعالیت های سیستم سپتیک تانک خود متحمل نشوید. تمامی مسائل مربوط به نگهداری و تعمیرات سپتیک تانک را به سرویس سپتیک تانک شرکت پایپ گستر بسپارید. ما ابزار ها و مهارت ‌هایی را داریم که می توانیم با همه مسائل سپتیک تانک با خیال راحت برخورد کنیم، بنابراین در تماس با ما تردید نکنید.

برای تهیه و خرید انواع سپتیک تانک می ‌توانید از شرکت ‌های تولیدی معتبر همانند شرکت بزرگ پایپ گستر کمک بگیرید. شما می ‌توانید به وب ‌سایت شرکت پایپ گستر مراجعه کرده و ضمن آشنایی با خدمات متنوع و سابقه درخشان شرکت پایپ گستر در زمینه تولید انواع محصولات از جمله سپتیک تانک و انواع آن، سفارشات خود را در حجم ‌های انبوه از طریق سایت به راحتی ثبت کرده و درخواست‌ های خود را مبنی بر خرید انواع محصولات به کارشناسان شرکت اعلام نمایید.

برای ثبت سفارش انواع سپتیک تانک با ما در تماس باشید: 09126721109 – 02144374305

 سپاس از سایت یو آپلود


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۷:۲۲ توسط:شرکت پایپ گستر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده